Després d’un curs intens, unes bones vacances per carregar piles i desconectar. Us deixem una selecció per gaudir a la platja, la muntanya, a la maleta viatgera, o al racó més fresc de casa, i us desitgem un molt bon estiu !!
Els alumnes de 4rt. d’ESO han creat i editat llegendes becquerianes amb molta creativitat i estil.
Ja podeu gaudir dels seus treballs a la secció d’exposicions de la biblioteca. No us els perdeu !
En la Setmana de les Arts de l’Institut, hem rebut a l’escriptora Muriel Villanueva. Els alumnes de 1er. d’ESO
han comentat la lectura que han fet de Dunes, i han descobert detalls del llibre amb l’autora.
Ens ha visitat l’escriptora Laia Aguilar, autora del llibre Wolfgang, que ha intercanviat impressions sobre la lectura del llibre amb els alumnes de 2on d’ESO. Han descobert un munt de detalls interessants!!
L’escriptor Leonhard Thoma, ha fet una xerrada interactiva amb els seus relats, als alumnes de batxillerat.
És un dels autors més reconeguts en l’àmbit de l’ensenyament de l’alemany com a llengua estrangera (DaF).
Va viure 17 anys a Barcelona, on va treballar com a professor d’alemany, això es reflecteix en els seus escrits, molts dels quals estan ambientats precisament als carrers de Barcelona. Actualment resideix a Augsburg, escriu,
i fa lectures per a estudiants a escoles d’idiomes d’arreu del món.
Sovint la història se’ns ha presentat plena de governants poderosos, però poc s’ha explicat de les dones que van ser al seu costat intel.ligents i valentes, que van gestionar diversos afers en el seus regnats, o en la seva absència, què en saps de les nostres reines medievals? Et convidem a descobrir-ho al mural del Biblio-Espai!
Al Biblio Espai, acollim una mostra de l’exposició del fotògraf Kim Manresa “Escoles d’Altres Mons”. Les seves fotografies ens ofereixen una mirada a escoles, mestres i alumnes de més de 30 països d’arreu del món.
El treball de Kim Manresa, porta a reflexionar sobre el dret de totes les persones a l’educació, i l’exigència, que aquesta, sigui una prioritat de les administracions públiques i dels organismes internacionals.
Aquesta setmana a la biblioteca, els alumnes de batxillerat han fet un taller de massatge de punts compressius Safir, amb l’equip d’educació física. Nous aprenentatges útils, que podeu complementar amb els llibres disponibles sobre medecina i nutrició.
Amb el suport dels alumnes del servei comunitari, hem fet recerca i tria de lectures recomanades entre alumnat i personal del centre per aquestes festes, per assaborir-les entre pollastre i turró que segur trobeu un racó…Us desitgem unes bones festes!!